Zgodba o noprintZ

Od ideje do startupa

3. del: Validacija na trgu in lansiranje

by noprintZ

Nadaljevanje 2. dela:

Povezovanje z drugimi

Medtem, ko smo pridno razvijali aplikacijo in se povezovali z razvijalci blagajniških sistemov, se je vzporedno trudila tudi prodajna stran ekipe. Tu so glavno vlogo odigrali oba Simona ter Janez, ki so se izziva lotili zelo sistematično. Tako so imeli vsi trije urnike popolnoma zatrpane, predstavitve projekta so se namreč kar vrstile. Udeleževali so se raznoraznih srečanj, dogodkov in sejmov, luknje v koledarjih pa so polnili s sestanki pri trgovcih, zavarovalnicah in vseh drugih potencialnih partnerjih, ki bi lahko sodelovali v tej zgodbi. Tako smo podpisali precejšnje število pisem o nameri in si vedno bolj odpirali vrata za čas, ko bodo trgovci pripravljeni na dejanski vstop v našo noprintZ zgodbo. No danes, ko to pišemo, ima kar nekaj od teh trgovcev že vpeljane noprintZ digitalne račune, z nekaterimi smo v fazi implementacije, k tretjim pa je potrebno ponovno pristopiti.

Medijem smo zanimivi

Pa se vrnimo nazaj. Takrat smo tudi stopili v kontakt z različnimi mediji in ti so z veseljem predstavili našo zgodbo. Aplikacija noprintZ je namreč na našem trgu unikat. Ima izjemno uporabno vrednost, saj rešuje prenekateri problem, poleg tega pa ima še pozitiven vpliv na okolje. Ker je bila to zanimiva informacija za širši krog ljudi, predvsem pa za različna področja, so nas predstavili v poslovnem časopisu Finance in kmalu zatem še v trgovski reviji o blagu široke porabe Instore. Vedno bolj pogosto pa smo opažali, da se nas na različnih dogodkih oziroma sestankih omenja kot primer dobre prakse. Vsake takšne novice, ki je sicer do nas prispela bolj po naključju, smo bili izjemno veseli. Marsikje so opazili pozitivne lastnosti uporabe naše aplikacije. Vsakokrat nam je bilo v čast in potrditev, da je to kar delamo, tisto pravo.

Nove okrepitve

V februarju 2020 se nam je pridružil drug trgovec. Z njim smo na trg vstopili s skupnimi marketinškimi aktivnostmi in pridobili kar nekaj novih uporabnikov. Z resnejšim vstopom na trg se je pokazala tudi potreba po zahtevnejših in pogostejših aktivnostih na področju marketinga. Obseg in znanje sta nas prerasla, zato se nam je pridružila Anja, ki je naša podaljšana roka do uporabnikov in trgovcev. Na področju zavarovalništva pa smo ekipo okrepili z Majo in se tako povezali s še enim zagonskim podjetjem Go2Insure. Naši aplikaciji namreč že pridno dodajamo nove funkcionalnosti in tako smo s pomočjo Maje začeli z razvojem ponudbe zavarovanj.

Brezpapirni računi so prihodnost

  • Nič več iskanja
  • Nič več neuporabnih zbledelih termo računov.
  • Enostavno povezovanje s karticami zvestobe.
  • Vsi računi v eni sami aplikaciji.
  • Prijazni okolju.
  • Enostavno uveljavljanje garancij in menjav izdelkov.

noprintZ V 2.0 ugleda luč sveta

Ker je aplikacija živa stvar, jo stalno nadgrajujemo ter izboljšujemo uporabniško izkušnjo. Iz tega razloga smo privabili k projektu Jana in Vida, ki sta razvila verzijo 2.0 uporabniškega vmesnika, ki je bila lansirana v avgustu 2020. Le-ta je polna novih in izboljšanih funkcionalnosti. Na pogled je lepša, za kar gre veliko zaslug Tanji, predvsem pa je bolj prijazna za uporabo. Aplikacija je dobro zaživela med uporabniki, prav tako pa na drugi strani k storitvi postopoma pristopajo tudi novi in novi trgovci.

Se nadaljuje …