Aplikacija noprintZ

noprintZ letak

Na blagajni ste prejeli letak. In kaj zdaj?

by Tanja

Bili ste v trgovini, prodajalka na blagajni vam je predlagala, da se namesto papirnatega računa odločite za digitalnega. Ideja vam je bila všeč, vendar vam ni bilo čisto jasno kako in kam ga boste prejeli. Sicer vam je vse pojasnila, vendar zaradi preobilice informacij in nekega podtalnega, neotipljivega pritiska, ki ga je bilo čutiti od tistih, ki so stali v vrsti za vami (saj vsi dobro poznamo ta občutek, kot da smo na blagajni na nekakšni tekmi, kdo bo hitreje zmetal v vreče nakupljeno blago, kajne), ste ji samo zelo aktivno in prepričljivo kimali, plačali, pograbili vreče in neko zloženko, ki vam jo je izročila in odpeketali iz prodajalne.

Občutek na vratih je bil sicer zmagoslaven. Tam ste v preteklosti vsakokrat za trenutek postali, da ste lahko prejet račun zmečkali in odvrgli (z rahlim občutkom okoljevarstvene krivde) v koš na izhodu. Tokrat ste ponosno odkorakali mimo njega in ga celo rahlo vzvišeno pogledali.

Kul, ampak kaj pa sedaj?

Prišli ste domov, navdušeno razložili, da v trgovini tokrat niste prejeli papirnatega računa. Kakšna dobra izkušnja. No, tehnologija res lahko prinese tudi kaj dobrega. Ko vas žena povpraša: “OK, nisi prejel tiskanega računa. Kakšnega pa torej?” Ko hitite razlagati kako je sedaj vse digitalno in poskušate vsaj približno avtentično prenesti informacije, ki vam jih je predala prodajalka, se zaveste, da vam ni čisto popolnoma jasno kje račun sedaj pravzaprav je.

Medtem, ko poskušate narediti vtis, da vam je popolnoma jasno, se spomnite, da ste prejeli nek letak. Pobrskate po vrečah in ga zmagoslavno dvignete nad glavo: “Tukaj je. Digitalni račun je … hmmm, tu nekje.”

Računa ni, imate pa letak

Čeprav je na prvi pogled videti kot informativen letak, kjer so obrazložene prednosti digitalnih računov, temu ni čisto tako. Na njem se sicer nahaja tudi QR koda in naslov spletne strani, kjer je vse skupaj bolj podrobno obrazloženo. Takoj vam je jasno, da gre za mobilno aplikacijo, ki si jo lahko naložite na mobilni telefon. Ne veste pa čemu točno služijo ostali podatki, ki se nahajajo na njem.

Čemu pravzaprav letak? 

V trgovino, ki omogoča digitalne račune noprintZ lahko pridete že z naloženo aplikacijo. V tem primeru je prejem digitalnega računa popolnoma enostaven postopek. Na blagajni preprosto poveste, da želite noprintZ račun in pokažete kodo, ki se nahaja v aplikaciji. Račun potem v nekaj sekundah pristane v njej.

Problem nastane, če se odločite za digitalni račun, ko ste na blagajni, aplikacije pa še nimate naložene. Če za vami ni nikakršne kolone, si lahko vzamete 2 minuti časa in naložite aplikacijo noprintZ, se registrirate in nato potrdite registracijo s klikom v elektronski pošti, ki prispe na vaš elektronski naslov. Torej, nekakšen običajen in standardiziran postopek registracije.

V primeru, ko se nam mudi ali ko v nas zre en kup nestrpnih oči, ki komaj čakajo, da pridejo na vrsto na blagajni, pa teh dveh minut preprosto nimamo.

Zato smo se domislili načina, kjer je procedura za prejem računa pravzaprav identična tisti z že naloženo aplikacijo, predvsem pa je nezamudna. Letak je tako rekoč papirnata verzija mobilnega telefona z naloženo aplikacijo.

Letak je pravzaprav pot do vašega računa. No, da pojasnimo … 

Kaj se nahaja na letaku?

Ker torej posnemamo aplikacijo, se na njem nahaja prav takšna BAR koda kot v njej in seveda ta je na vsakemu letaku popolnoma unikatna. 

Obvezni podatki

Ker pa se v aplikacijo registrirate s pomočjo elektronskega naslova oziroma uporabniškega imena ter gesla, ju zato potrebujete tudi tukaj.

Postopek brez letaka

Običajen postopek (torej brez letaka) je videti takole: potem ko naložimo aplikacijo, se ob registraciji zgenerira nov uporabnik, ki vsebuje 3 obvezne podatke in sicer unikatno kodo, uporabniško ime oziroma elektronski naslov ter geslo. Potem pa se sem nalagajo naši računi. 

V primeru letakov pa smo te navidezne uporabnike že zgenerirali v naprej. Ko blagajničar tako poskenira BAR kodo z letaka, vaš račun pristane pri temu navideznemu uporabniku, do katerega pa je možno dostopati le s pomočjo naključno generiranega uporabniškega imena in gesla, ki se nahajata pod “scratch” premazom na letaku. 

Kot že omenjeno, so bila uporabniška imena in gesla avtomatično in naključno zgenerirana, zaradi popolne varnosti pa ste kljub temu ob prvemu vstopu pozvani, da ju takoj zamenjate. 

Kaj morate torej storiti?

Torej, ko ob izdaji računa oseba na blagajni poskenira BAR kodo na letaku, vaš račun že leti na to mesto v bazi podatkov in vas tam čaka.

Zato letak nujno vzemite in ga shranite. Samo s pomočjo podatkov na letaku lahko namreč pridete do vašega digitalnega računa. 

Ko pridete domov lahko v miru naložite aplikacijo, na letaku zdrgnete oba scratch premaza in se s pomočjo uporabniškega imena in gesla, ki se skrivata pod njim vpišete v aplikacijo. 

Nujno izberite “obstoječ uporabnik“.

V njej vas bo že čakal račun, BAR koda, ki se nahaja v njej pa je identična tej na letaku. Takoj boste tudi pozvani k zamenjavi uporabniškega imena (elektronskega naslova) in gesla. Namišljenega, umetno ustvarjenega uporabnika boste tako zamenjali vi.

 

noprintZ digitalni račun

Brezpapirni računi so prihodnost

  • Nič več iskanja
  • Nič več neuporabnih zbledelih termo računov.
  • Enostavno povezovanje s karticami zvestobe.
  • Vsi računi v eni sami aplikaciji.
  • Prijazni okolju.
  • Enostavno uveljavljanje garancij in menjav izdelkov.